Jak poznáte profesionálního copywritera?
1. Ušetříte spoustu času i peněz
Málokterý podnikatel má času nazbyt. Pro tvorbu kvalitního obsahu je zapotřebí udělat si dostatek časového prostoru, což v rozjetém byznysu není vůbec snadné. Navíc to, s čím byste se trápili například dva dny, profesionálnímu copywriterovi zabere pár hodin. Vy se tak zatím můžete věnovat jiným, podstatným činnostem.
Ačkoliv se může zdát, že zkušený copywriter nemá nízkou hodinovou sazbu, ve výsledku je práce odvedená kvalitně a za kratší čas, což je nákladově mnohem efektivnější, než se snažit napsat si to sami a skončit s podprůměrným výsledkem.
2. Bezchybná gramatika a stylistika
Copywriter pro web má gramatiku v malíčku. Vyhne se nejen hrubkám, chybějícím čárkám, nespisovným slovům, ale také obyčejným překlepům, které oko často přehlíží.
3. Propracovaná strategie
Každý text vytvořený zkušeným kopíkem je marketingově zaměřený. Napsat pár vět zvládne téměř každý, ale napsat je tak, aby si je někdo přečetl a na základě toho se rozhodl produkt koupit, to už tak snadné není. Copywriter vymyslí komunikační strategii přesně na míru vašemu projektu.
4. Oborný přesah do SEO či UX
Zapálený copywriter sleduje veškeré trendy. Umí si najít, co lidé vyhledávají a přizpůsobí obsah právě těmto klíčovým slovům. Zohlední veškeré principy SEO, aby návštěvnost vašeho webu stále rostla. Navíc dokáže do jisté míry předvídat chování návštěvníků v rámci přesahu do UX (User Experience = uživatelská přívětivost) a podle toho text přizpůsobit.
5. Poutavý obsah
Umění copywritingu na web spočívá v tom, že odborník dokáže zaujmout i při popisu méně zajímavého produktu. Má bohatou slovní zásobu a spolu s kreativitou zvládne do textu přidat emoce a skvěle tak produkt zachytit. Navíc upraví tonalitu přesně podle vaší cílové skupiny.