Podpořte své podnikání webovým copywritingem

Proč si najmou profesionálního copywritera pro web a jak vybrat toho správného? Vnímáte obsah na svém webu pouze jako zaplnění stránky, aby nebyla prázdná? Pak jste na omylu. Webový copywriting neboli tvorba reklamních a marketingových textů je perfektním nástrojem pro podporu prodeje vašich výrobků a služeb. Ovšem pouze tehdy, když se dělá správně.

Proč se vám vyplatí najmou si copywritera?

Webový copywriting není jen koníček či doplňková profese, je důležitou součástí úspěšného podnikání, které díky zkušenému textaři posunete na profesionální úroveň.

K čemu slouží texty na webu?

Základem správně napsaného textu na vašich stránkách je dokonalá rovnováha mezi čtenáři a vyhledávači. Autentický a originální obsah na míru odpoví vašim zákazníkům na všechny jejich otázky, uspokojí přirozenou zvědavost a nenásilnou formou přiměje ke koupi.

Druhým, neméně důležitým pilířem jsou vyhledávače, pro které potřebuje copywriter znát základy SEO (Search engine optimization = optimalizace pro vyhledávače), aby se vaše weby zobrazovaly na předních příčkách ve vyhledávaní.

Kvalitní webový copywriting buduje vaši značku a dlouhodobě podporuje prodej.

S čím vším vám zkušený copywriter pomůže?

Kopíci nepíšou pouze články na blog, vytváří celkovou tonalitu vaší komunikace na webu (TOV = Tone of Voice) a zpracovávají veškerý textový obsah:

  • texty na sociální sítě
  • texty PPC reklam
  • popisky produktů
  • popisky kategorií
  • navrhují slogany
  • vytvářejí newslettery
  • textují celé weby

Rubriky

PPC

Sociální sítě

Analytika

Copywriting

Obsahový marketing

WordPress DIVI

Co si dál přečíst

Google Analytics 4 budou událostí roku

Google Analytics 4 budou událostí roku

Za rok touto dobou budeme se slzou v oku vzpomínat na staré dobré Universal Analytics. Nebo ne? 1.7. 2023 Přesně v tento den dojde k ukončení služby Google Universal Analytics, konkrétně do ní přestanou proudit data z vašich webů.

číst více
E-shopařovo eso v rukávu – Google nákupy

E-shopařovo eso v rukávu – Google nákupy

Známý mi říkal, že jeho PLA funguje lépe než Google nákupy. Jak to tedy je? Zasvěcení už ví, že ten známý je buď marketingové poleno nebo si z vás jen dělám legraci. Pravda je taková, že Google nákupy a PLA (Product Listing Ads) jsou dvě totožné věci. Jedná se o typ...

číst více

Zaujal vás článek?

Chcete požádat o konzultaci nebo audit zdarma? Napište mi na e-mail sarka@stelladigital.cz Ozvu se vám.